måndag 15 juni 2009

Kuvertbody


Nu har jag äntligen lyckats få dit tryckknappar på den nya kuvertbodyn jag sydde för ett par dagar sedan. Jag måste verkligen skaffa mig en tång för tryckknappar, för detta var jobbigt :-)

Bodyn är sydd i storlek 80, i det fina blå flodistyget från jofotex. Svart mudd från stoff och stil. Tryckknapparna är en mörkare sort från stoff och stil, fungerar väldigt bra och blev snyggt till det svarta kantbandet....

Jag är otroligt nöjd med modellen, dessutom så var det första gången jag verkligen fick kantningen med mudd 100% bra... visst har det sett bra ut innan med, men inte SÅHÄR bra...om man nu ska tänka nått positivt om sig själv :-)

Min man gillar ju mer bodys man kan knäppa i halsen, men då det är lite jobbigt att sätta dit tryckknapp och få det snyggt, så ville jag prova en sånhär modell som jag sett på många bloggar i både body och tröja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar