torsdag 20 oktober 2016

Förvaringspåse

Det har varit ganska tyst här i bloggen pga att min mamma hastigt och oväntat gick bort i början av september. Hon blev bara 58 år och hela mitt liv har varit och är i kaos just nu. Idag ska hennes hund få komma till ett jourhem då vi tyvärr inte har möjligheten att ta hand om honom själva. Ännu en sak som måste ordnas och som är jobbig att ordna. Jag önskar att jag haft möjlighet att ta hand om hon själv, men det har jag inte. 

Min mamma älskade lila och fjärilar. Därför fick det bli en förvaringspåse till hunden i lila med fjärilar på. Tyget köpte jag på swelogent för längesen när jag var där tillsammans med mamma. 

Mönstret är en dubbelvikt rektangel med dragsko i toppen. 



Jag hoppas att han får det bra hos sin nya familj. Simon har mycket kvar att ge. 

2 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen. Jag är alldeles säker på att din mamma skulle gilla din fina påse. Jätte kul att du trots allt orkar och sy och blogga lite. Jag gillar din blogg.

    SvaraRadera